Žinučių kaklo sindromas ir kaip jo išvengti

Laikas praleistas prie telefono vis ilgėja. Statinė laikysena, kai nuleidžiame galvą ir žiūrime žemyn sukelia papildomą įtampą kaklo ir pečių juostos raumenyse, sausgyslėse ir raiščiuose, kurie turi išlaikyti galvą priešinantis gravitacinei jėgai. Negana to, jie dirba išilgėjusioje savo padėtyje, t.y toje padėtyje, kai raumuo yra silpniausias. Kuo daugiau lenkiame kaklą, tuo daugiau apkrauname stuburą ir aplinkinius audinius. Dėl šios nuolatinės ar dažnos padėties, pastebėta, kad jau paauglystėje pasikeičia kaklo fiziologinis linkis. Optimali laikysena reikalinga optimaliam judesiui atlikti. Laikysenos nukrypimas nuo normos gali pakeisti judėjimo sistemos gebėjimą atlikti nepriekaištingą judesį, o laikui bėgant dėl pakartotinių netaisyklingų judesių atsiranda pažeidimas, sąnario degeneracijos ir skausmas.

Tokia laikysena, kai galva nuolatos yra laikoma palinkusi žemyn,  būdinga ir daugelio profesijų žmonėms. Pavyzdžiui odontologams, ofiso darbuotojams, siuvėjams, laikrodininkams ir kt.

PATARIMAI kaip išvengti kaklo skausmo:

  1. Žiūrint į telefoną pakelti ranką aukščiau, kad nereikėtų lenkti galvosUntitled+design (2)
  2. Atlikti pratimus mažinančius kaklo ir pečių juostos raumenų disbalansą. Pagrindinis ir „nepakartojamas“ pratimas – smakro įtraukimas:
    2

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Post Navigation