Kaip išvengti nugaros skausmo atostogų metu

suitcase-and-back-pain

Kuo daugiau gerų emocijų. Nugaros skausmo atsiradimo priežasčių yra labai daug. Viena iš jų yra stresas, nerimas, neigiamos emocijos.

Džiaugsmą teikiantis fizinis aktyvumas. Draugiškiausia fizinė veikla nugarai yra spartus ėjimas aukštai mojant rankomis. Ėjimo metu stubure vyksta maži osciliaciniai judesiai, kurie veikia nuskausminančiai.

Kokybiškas miegas. Nemiga, miego trūkumas didina nugaros skausmo atsiradimo riziką.

Nesėdėti ant kieto paviršiaus kėdžių, taip pat ir ant žemų kėdžių. Dažnai iškylaujant tenka prisėsti ant medinio suoliuko ar kėdės. Jos yra netinkamos ypatingai esant kryžmeninio klubo sąnario disfunkcijai. Rekomenduojame ant kieto sėdimosios dalies paviršiaus pasidėti pagalvėlę. Žemos kėdutės netinkamos, nes sėdint ant jų juosmeninė stuburo dalis būna priverstinėje lenkimo padėtyje, klubo ir kelio sąnariai per dideliame lenkime, t.y visos šios struktūros yra toli nuo neutralios savo padėties. Sėdint “paplūdimio kėdėje“ būtinai pasidėkite tarp juosmens ir kėdės atlošo mažą pagalvėlę, kuri padės išlaikyti natūralų juosmens linkį į priekį (juosmens lordozę).

Daryti dažnas aktyvias pertraukas jei tenka ilgai sėdėti (ilgoje kelionėje, iškylaujant…). Nėra taisyklingiausios ir visiškai nedarančios neigiamo poveikio žmogaus judėjimo sistemai, sėdėjimo padėties. Ergonomiškiausia sėdėjimo padėtis yra “dinaminė“ padėtis t.y. dažnas pozos keitimas, aktyvios pertraukos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Post Navigation